středa 20. února 2013

Začátek


Ahojte, vítá vás Flexi...

Nejprve bych chtěla říct, že tento blog je spíš takovým místem pro mé pokusy o recenze. Nikdy dřív jsem je psát nezkoušela, ale protože jsem docela velký knihomol, chtěla bych se to naučit co nejlépe. Ocenila bych proto každou vaši kritiku a popřípadě i připomínky co zlepšit a jak.

Pak bych také chtěla upozornit, že tohle není můj oficiální blog. Ten je TADY. Mám ho společně s kamarádkou a zveřejňujeme na něm své pokusy o literární práce (povídky, básničky...), takže pokud by vás to zajímalo, budeme rádi za vaši návštěvu a popřípadě ohodnocení naší práce (mini reklama, ale snad to neva :D ).

Pak jste si asi už všimli, že má přezdívka nepatří mezi ty nejlepší. To je asi tím, že na vymýšlení jmen a přezdívek jsem nikdy nebyla moc dobrá, takže snad vám to nebude moc vadit.

Na začátek by to bylo asi všechno. Chvíli mi asi potrvá, než bude všechno perfektní, protože s blogspotem teprve začínám a v mnoha věcech si ještě nejsem tak úplně jistá. Snad půjde všechno dobře jak má.
Tímto se s vámi loučím.

                                                 
                                                                                                    Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)