úterý 16. července 2013

Knižní řetězovka (2)

Tak a je tu - konečně po dlouhé době - zase Knižní řetězovka. Dlouho jsem to odkládala ale teď jsem se rozhodla, že se do toho pustím a udělám Vám trochu radost. Dalších deset otázek na které odpovím.


***

11. Jak často čteš knihy mimo svůj oblíbený žánr?
Poslední dobou dost často. od té doby, co chodím do knihovny do vedlejšího městečka, půjčuji si i knížky, které bych si třeba vůbec neobjednala. Při mé poslední návštěvě v knihovně jsem si třeba vypůjčila dívčí román Ukolébavka  ten bych třeba jinak vůbec nepřečetla.


12. Čteš někdy tu samou knihu vícekrát?
Pokud se mi hodně líbí, tak určitě jo. Třeba fantasy sérii Křišťály moci jsem četla opravdu hodně krát. první díl bych řekla že i šestkrát, což je u mě opravdu rekord.


13. Dokážeš číst v autobuse?
Jasně že jo. Bez problémů. Někteří si možná myslí, že při jízdě autem nebo autobusem se číst nedá, protože to skáče a drncá. Pro mě to ale vůbec žádná překážka není.


14. Oblíbené místo na čtení?
Nejraději čtu někde v přírodě, když slyším zpívat ptáky, vane lehký vánek a svítí sluníčko, ale taky velmi ráda čtu ve své milované posteli. :D

15. Zásady při půjčování knih?
Když jsi půjčuji knihy od někoho (nebo z knihovny) já, starám se o ně velmi svědomitě jako se všemi knihami. Když mi je totiž někdo půjčil, tak mi věřil, že je neponičím a já nehodlám zklamat jeho důvěru :)
Když půjčuji knihy já, třeba kamarádkám a tak (i když je nerada půjčuji), důrazně je varuji, aby je neponičili :D ale většinou mi je vždycky vrátí v pořádku


16. Děláš knihám oslí uši?
No, takže jelikož nevím, nebo i nejsem jistá co to je, tak na tuhle otázku neznám odpověď. Ale pokud je to něco v tom smyslu, jestli nezohýbám roky tak ne, to opravdu nedělám!


17. Píšeš si na okraje stran poznámky?
Zásadně jsem proti psaní do knih, takže žádné poznámky na okraje stran si nepíšu. Maximálně si nějakou hezkou scénu, kterou bych si chtěla znovu přečíst založím, abych ji nemusela dlouho hledat.


18. A do učebnic?
Do učebnic jak kdy. Když mám být třeba zkoušená z Angličtiny, tak to si tam něco napíšu. :D


19. V kterém jazyce čteš nejraději? V kolika dohromady to zvládneš?
:D Tak tahle otázka je celkem jednoduchá. jelikož mi angličtina moc nejde a německy umím taky jen něco a další jazyky neumím, je to celkem jasné. nejraději čtu ve svém mateřském jazyce, tudíž v Češtině a zvládnu to také jenom v Češtině i když anglicky také něco sem tam přečtu, ale žádné knihy to nejsou.


20. Co musí kniha mít, aby sis jí zamilovala?
Musí mít poutavý, napínavý, akční a originální děj, zajímavé postavy, se kterými se člověk nenudí a oblíbí si je a nakonec musí mít i nějakou tu hezkou obálku, ale to už je spíš takový detail.



Pokračování příště ;)

Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)