čtvrtek 13. února 2014

I Love Music! (4)

Ahojky. Dlouho jsem nic nepřidávala to téhle rubriky, takže jsem se rozhodla to ihned napravit.

Skvělých písniček jsem v poslední době poslouchala hodně. Hlavně poslední dva dny si pouštím jednu pořád dokola a žánrově se výrazně liší od toho, co obvykle poslouchám. Takže tady jsou ty nejlepší za poslední dobu :)


Within Temptation - Whole World Is Watching ft. Dave Pirner



Arakain - Chtěl bych ti říct


***

A nakonec ta, kterou poslouchám už druhý den...


Nause - Made Of



Flexi


2 komentáře:

  1. Ani jednu z těchto písniček neznám. Já poslední dobou dost poslouchám Royals, Counting stars a Let it go. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Let it go jsem nějakou dobu taky poslouchala pořád dokola a Counting stars taky, hlavně když sem jela v neděli vlakem na intr :D Royals pro změnu neznám zase já :)

      Vymazat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)