pondělí 23. června 2014

Prázdninová soutěž



Ano, ano, čtete správně. Konečně jsem se rozhodla a hlavně odhodlala k tomu uspořádat pro Vás soutěž. :) Chtěla jsem si uspořádat už několikrát, ale vždycky z toho nějak sešlo... No a teď jsem se konečně rozhodla! Blíží se prázdniny a to je přece důvod se radovat. No a proč Vám neudělat další radost v podobě soutěže? :) Sice se bude soutěžit jen o záložky (protože s posíláním balíků nemám absolutně žádné zkušenosti a chci začínat trošku pozvolna :D ), ale doufám, že Vám i tak udělají radost :)


Pravidla soutěže:
- Soutěž bude trvat od 23. 6. do 15. 7. 2014.
- Nejprve jsem chtěla udělat soutěž jen pro Čechy, ale nakonec jsme se rozhodla, že se můžou zúčastnit i Slováci. :)
- Každý se může zúčastnit jen jednou!
- Vítězové budou celkem 4. Oznámím je 16. 6., nejpozději do konce toho týdne - tedy do 20. 6. 2014. Napíšu jim e-mail a na odpověď mají 72 hodin (tedy 3 dny).
- Soutěž spočívá v tom, že musíte správně uhádnout co nejvíce knih na obrázku. Myslím, že to pro Vás bude brnkačka :). Při shodě počtu uhodnutých knih bude o pořadí vítězů rozhodnuto za pomoci losování random.org


Knihy, které musíte uhodnout:


A teď ceny!!! nebojte se, nezapomněla jsem :D...
Ceny do soutěže věnovalo nakladatelství FRAGMENT, kterému tímto mockrát děkuji!! A pár záložek jsem do soutěže věnovala i já :)



Těch záložek opravdu není málo...
No jo, trošku jsem si s tím pohrála :D

Nakladatelství Fragment je tak úžasné,
že mi pro Vás poslalo i pár placek k naprosto
úžasným knižním sériím!! No nejsou úžasné? :)

A nakonec malý kalendář s knihami ze série Hon. 

Libí se Vám ceny? Chcete je mít doma? není nic lehčího něž kliknout na Soutěžní formulář a pustit se do poznávání knih na obrázku :) Držím Vám palce v hádání!


Soutěžní formulář


Flexi

6 komentářů:

  1. do kedy to je ? :D sa mi nejak ten dátum nezdá :-) :D *15.7. ? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje chyba. Díky za upozornění, hned to spravím :)

      Vymazat
  2. Skvělá soutěž! :-) Moc ráda se zapojím! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Rada sa zapojím, i keď úprimne veľa kníh som nespoznala :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla bych se zapojit :) zatím jsem dala dohromady necelou polovinu, tak uvidíme :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)