úterý 1. července 2014

Unboxing (6) + výhra


Ahoj,
všechny Vás zdravím. Doufám, že si prázdniny užíváte stejně jako já. :) Už jsem se na Facebooku zmiňovala, že já jsem jejich začátek oslavila ve velkém, posloucháním skvělé hudby se super lidma :) V neděli jsem si udělala takový čtecí den a konečně jsem dočetla Město ztracených duší (recenze) a hned se pustila do rozečtené Grace kněžny monacké. No a když už jsou ty prázdniny, je zapotřebí mít stálou zásobu knížek, které bych chtěla přečíst. Je mi jasné, že Vás ty Unboxingy už nejspíš nudí, ale slibuju, že teď už dlouho žádný nebude (snad) :D
Tentokrát jde o povinnou četbu do školy. Kupodivu nemáme zas až tak hrozný seznam knih, které musíme přečíst k maturitě, takže jsem si vybrala tři knihy, které mě z celé té řady zaujaly nejvíc a kterými hodlám začít :)

Omlouvám se za ne moc kvalitní fotky, ale můj telefon (nebo spíš baterka v něm) se rozhodl stávkovat, takže jsme musela použít starý foťák, který nedělá zas tak pěkné fotky, ale snad to bude stačit :)




Tak tenhle balík mi přišel včera ráno...
Musím uznat, že zabalený byl opravdu poctivě!!!




Trhala jsem a trhala...




...a pořád trhala, až jsem se konečně dostala ke knížkám.




Jako první na mě vykoukla Šifra mistra Leonarda. Když jsem název této knihy viděla na seznamu knih k maturitě, opravdu hodně mě to překvapilo.




Jako dalšího tu máme Poea a jeho Jámu a kyvadlo a jiné povídky. Od Poea máme v povinné četbě sice jinou knihu, ale tuhle tu jsem prostě musela mít! Vždyť, koukněte na tu obálku... :)




No a konečně se dostáváme k poslední knize z balíčku. Černý kocour taktéž od Poea, což je zároveň i jediná kniha od Poea, kterou v povinné četbě máme.




 Tenhle výtisk si mě okamžitě získal, protože je doplněný úžasnými ilustracemi od Luise Scafati. Třeba tahle ta ilustrace k povídce Jáma a kyvadlo, která je k té teňounké knížečce také. 




Nebo třeba kocouři na vnitřní straně obalu knihy. No prostě krása!




A nakonec všechny krásky společně.


***

No a jako bonus tu mám výhru ze soutěže u Daff z Hnízda zvrhlé Narcisky, které tímto ještě jednou mockrát děkuji. 




Tenhle hezky zabalený malinký balíček na mě dneska čekal ve schránce :)




A tohle na mě čekalo po jeho otevření. Naprosto úžasné záložky s Edgarem Allanem Poem, které mi udělali ohromnou radost a na živo vypadají ještě líp než na fotce (a to už je co říct). 
A taky tam na mě čekal hezký vzkaz :)


:)))

No a nakonec jsem musela udělat fotku s Edgarem a jeho knížkami :)




Krása!!!

 A úplně na závěr Vám ukážu fotku, díky které jsem tyto dokonalé záložky získala :)
Abych Vás o nic neošidila...




Já knížky prostě miluju!! :)

Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)