sobota 30. března 2013

Knižní řetězovka (1)

Knižní řetězovka

Někdy loni jsem našla na internetu Knižní řetězovku. Už si bohužel nepamatuji, na kterém blogu to bylo, takže upozorňuji, že to není vymyšlené mnou. Tak, to bychom měli. 
Loni jsem také tuto řetězovku zveřejnila na svém ,,oficiálním'' blogu, takže proč jí nedát i sem s trochu aktuálnějšími odpověďmi? Rozdělila jsme jí na více částí, jelikož otázek je dost a já neoplývám zase tolika nápady... (výmluva :D..).


***


1. Oblíbená kniha z dětství?
Těžká otázka. Když jsem byla menší, nevěnovala jsem čtení takový čas. Spíš to bylo s donucením :D Ale našlo by se pár knih jako třeba: Broučci od Jana Karafiáta... které jsem si neuvěřitelně oblíbila.

2. Co právě čteš? 
Syn pekel od Michaeli Burdové... čtu to už celkem dlouho, uznávám, ale jelikož mi dochází zásoba nepřečtených knih a další si na dočasně neurčitou dobu nemůžu zakoupit, snažím se si knihu trochu 
šetřit (další výmluva :D... )

3. Máš právě teď nějakou rezervaci v knihovně? 
Bohužel ne. V té naší malé vesnické knihovně mají jen romány a dětské knížky a pohádky, takže nic pro mě. Už jsem několikrát zvažovala, že bych začala chodit do knihovny v malém městečku asi kilometr od naší vesnice, kde jsou na tom s fantasy literaturou a horory o dost lépe. zatím jsem se k tomu ale nějak nedokopala.

4. Knižní zlozvyk?
Hm.. tak to netuším. Nic mě nenapadá. 

5. Co máš právě teď půjčené z knihovny? 
Nic... viz.3

6. Máš čtečku e-knih?
Co se týče mě a čteček... už jsem párkrát zvažovala, že bych si čtečku pořídila, ale pokaždé jsem se rozhodla stejně. Žádná taková koupě se nekoná! Já upřednostňuji čtení klasických knih. Miluju ten pocit, když mi přijde kniha a můžu si ji tak nějak osahat a očuchat :D Uznávám, zní to dost divně, ale někteří možná chápou. Nedokážu si představit, že bych četla třeba 300 stránkovou knihu na čtečce. Asi by mě to moc dlouho nebavilo.

7. Preferuješ číst jednu a nebo více knih naráz?

Jak kdy. Ale já osobně čtu spíš vždycky nejdřív jednu, potom druhou atd. Když ale ču nějakou ne moc dobrou knihu nebo tu, která mě tolik nezaujala a přijde mi lepší, kterou jsem si objednala... je rozhodnuto. Odložím tu co právě čtu a začtu se do té druhé.
 

8. Změnily se tvoje čtenářské návyky, co si začala blogovat?
Když se nad tím tak zamyslím, řekla bych, že možná i trochu jo. První blog jsem si založila asi před pěti lety a v tu dobu se ještě tolik neprojevilo mé čtenářské nadšení. Ale o pár let později, když jsme se začala více věnovat psaní příběhů, což jsem dělala už pár let před tím, začala jsem se více zajímat o literaturu celkově, takže v tu dobu se i mé čtení knih zlepšilo a stal se z něj koníček. 

9. Nejhorší kniha, kterou si tento rok přečetla?

Není to složité rozhodování a ani nad odpovědí nemusím dlouho přemýšlet. Jednoznačně Můří deníky od Rachel Kleinové.

10. Oblíbená kniha, kterou si tento rok přečetla?

Delirium od Lauren Oliver. Syna pekel: Vlčí krev od Michaeli Burové ještě nemám přečteného, ale taky se mi moc líbí, protože je přesně šitá na můj vkus. 


Další odpovědi příště :DD

Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)