neděle 10. března 2013

Posuď knihu podle obalu (1)


Tak jsem se rozhodla zapojit do dalšího meme. Tentokrát jde o NEDĚLNÍ. Toto meme pořádá Syki a jak už samotný název napovídá, jde o hodnocení knižních obálek.



Název knihy: Syn pekel 
Autor: Michaela Burdová 
Datum vydání: 27. 2. 2013 
Anotace: Vydejme se do Velwetie, tajemné země obývané Temnovlky nesmrtelnými bytostmi, ze kterých jde strach a lidé jsou pro ně pouhou kořistí. Minulost vlkodlaka Nerana, nazývaného Syn pekel, je s Temnovlky pevně svázána. Pouze čarovný nektar Étarlininy slzy by mu mohl pomoci se odpoutat a zvrátit svůj osud. musí uzavřít spojenectví s elfkou Liadel, kterou ze srdce nenávidí. Podaří se mu odhalit její tajemství? Bude Neranovi odpuštěna dávná zrada? Ve Velwetii mezitím propuká boj temných sil - třinácti démonů. Neran je vtažen do bitvy o moc. Kdo zvítězí, rozhodne o osudu celé země.

   

Můj názor: Vybrala jsme si novinku od nakladatelství Fragment a také od mé oblíbené spisovatelky. Obálka je naprosto úžasná. Když jsem jí poprvé spatřila, byla jsem neskutečně nadšená. Vlkodlaky jsem si strašně oblíbila. Daleko víc než upíry, kterých je kolem neskutečně moc. Ale knihy hlavně o vlkodlacích, to se jen tak nevidí. Proto u mě tahle kniha získává plusové body. Obálka působí tajemně a prostředí lesa a záhadná postava vzadu - prostě úžasné. tahle obálka se nakladatelství Fragment moc povedla. Stoprocentní spokojenost!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)