čtvrtek 8. května 2014

Co by kdyby... (1)


Tak jsem se rozhodla zapojit do dalšího meme, které se jmenuje Co by kdyby... Vymyslela ho Suši.

Cílem meme je odpovědět na určitou situaci a dostat z ní co nejvíce informací. Můžete odpovědět jednou větou, nebo dlouhým článkem doplněným fotkami...

Seznam situací:

              Co bys dělal/a, kdyby(s)...
  1. ...mohl/a strávit jeden den se svojí oblíbenou postavou?
  2. ...ti začal hořet dům a tys měl/a možnost odnést maximálně tři knihy?
  3. ...sis mohl/a splnit jedno jakékoliv přání, které by se týkalo knih?
  4. ...zjistil/a, že má tvá rodina nějaké mystické tajemství?
  5. ...narazil/a v temné uličce na upíra?
  6. ...dostala smlouvu na svoji vlastní knihu?
  7. ...byl/a vybrán/a jako splátce do Hladových her?
  8. ...jen tak na ulici potkal/a svého oblíbeného spisovatele/spisovatelku?
  9. ...se dnešní lidstvo rozhodlo spálit všechny knihy a žít jenom při elektronice?
  10. ...ti nyní přišel dopis z Bradavic?
  11. ...získala časocestovací gen?
  12. ...dostala příležitost změnit myšlení lidstva a přimět je ke čtení?
  13. ...měl/a možnost se podívat do svého oblíbeného knižního světa?
  14. ...se vykácely všechny lesy a lidstvu došel papír?
  15. ...ses z ničeho nic ocitl/a uprostřed bitvy o Bradavice?
  16. ...
  17. ...
***

1.) Co bys dělala, kdybys mohla strávit jeden den se svojí oblíbenou postavou?

Záleží, co by to bylo za oblíbenou postavu, protože já jich mám opravdu hodně a vybrat si z té široké škály jen jednu není vůbec nic jednoduchého. Určitě to většina z Vás moc dobře ví. Tak jo, kdo by to tak mohl být...?

Asi po čtyřech hodinách přemýšlení... 
Je tak těžké vybrat si. Mohla by to být jakákoli postava z jakékoli knihy... No, nakonec jsem si po několikahodinovém přemýšlení vybrala Michaela Bavettu. Tak trochu mi v rozhodování a vybírání Mé knižní série a uvědomila jsem si, že s tímhle fešákem bych chtěla strávit den asi nejvíc.
pomohl i článek

Proč jsem si ho vybrala?
Protože je úžasný! Proč bych si ho asi jinak vybírala? Ale ne, teď vážně. Michaela jsem si oblíbila víc než Roberta nebo Henryho. Ale všichni byly super. Moc se mi na něm líbilo jeho chování. Byl romantický - já romantiku většinou zas až tak úplně v knihách nemusím, ale tady to bylo úžasné a hezky se to četlo a nedokážu si představit, jak by ta kniha, nebo spíš celá série pokračovala, kdyby tam nebyla romantiky -, a vtipný - tohle se ukázalo spíš až ve druhém díle jak se s Paige pořád pošťuchovali...

A jak že bych s ním prožila ten den..?

No, to je velmi těžká otázka. Netuším, jak by to celé probíhalo, ale nejspíš by mě hodně zajímalo všechno kolem mafie, i když mám pocit, že o ní by se mu moc mluvit nechtělo - stejně jako tomu bylo v knize. Ale kdo ví? Třeba bych ho nějak přesvědčila...
Nejspíš bych ale hodně mlčela, protože když dojde na mluvení nebo seznamování, nejsem moc velký řečník. Ale pokud bych se přece jen otrkala a odhodlala se k nějakým otázkám, zeptala bych se ho i na to, jaké to bylo být, nebo spíš chovat se jako dítě a co přesně cítil, když se ,probral'. Jasně, něco bylo řečeno v knize, ale já bych chtěla vědět prostě všechno a detailně a také bych se chtěla víc dozvědět o jeho rodině. O jeho otci a také o matce, i když to by mě asi nezajímalo tolik jako příběh jeho otce.

Moc by se mi líbilo, kdyby jsme se spolu prošli někde v přírodě. Někde na podobném místě, jako byla chata, kde nějakou dobu strávil s Paige. A úplně nejlepší by to bylo na podzim, aby se všude povalovalo barevné popadané listí, všude kolem bylo ticho a trochu pofukoval vánek. Slunce by svítilo a snad i trochu hřálo... No jo, já vím, přeháním... ale co? Tady jde přece o fantazii ne?

Nakonec by jsme si skočili někam do hospody a dali si pivo (právě promluvila vesničanka s metalové rodiny :D ). Myslím, že by to bylo super. Možná by jsme si nakonec i zatančili a on by mohl přispět nějakým vtípkem.
Celý ten den bych si užila na sto padesát procent a byl by to jeden z největších zážitků. Věřím, že by to bylo super...

Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)