neděle 7. dubna 2013

Posuď knihu podle obalu (3)



Tak jsem se rozhodla zapojit do dalšího meme. Tentokrát jde o NEDĚLNÍ. Toto meme pořádá Syki a jak už samotný název napovídá, jde o hodnocení knižních obálek.





Název knihy: Duše existence 
Autor: Veronika Burgerová 
Datum vydání: podzim 2012 
Anotace: Byly nejlepší přítelkyně. Až do doby, kdy mezi ně vstoupila temnota. Hodiny jejich času nemilosrdně tikají. A dvě nejlepší kamarádky stojí proti všem. Mohou vzporovat bohům? Nebo Temnota tentokrát boj vyhraje? Myslely si, že už to nemůže být horší, ale splety se. Brzy se ony samy staví proti sobě. Je přátelství silnější než Temnota?




Můj názor:  Knížka téhle obálky je magická už na první pohled. Působí na mě takovým zakázaným kouzlem. Dívky ve stínu, které nejde vidět do obličeje. To mi přijde takové tajemné a zároveň přitažlivé. Obdivuji autorku, že si tuhle obálku navrhla sama a taky knihu vydala na své vlastní náklady. I samotný obsah knihy je kouzelný a magický. Tajemný. Moc se mi líbí a abych řekla pravdu, ta obálka mě přímo vábila, když jsem jí poprvé uviděla. Jsem moc ráda, že mám tuhle knížku doma. Na vlastní oči vypadá obálka  ještě mnohem lépe a nikdy mě nepřestane lákat a bavit se na ní dívat.

Flexi

1 komentář:

  1. Jéé, já sem zaskočím a teď najednou vidím obálku k DE. A :O.
    A děkuji moc. :) To mě moc těší. ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)