neděle 10. ledna 2016

Knižní odpoledne (1)



Zdravím :)

Tak jsem se rozhodla, že taky budu přidávat nějaký článečky plný fotek. Přece jenom, občas na mě přijde ta foto-nálada a k fotečkám bych vám mohla i něco hezkého povědět. No a proč sem to pojmenovala zrovna Knižní odpoledne? Protože ráno většinou spím a čtu od odpoledne, protože večer jsem většinou venku nebo se učím - jednoduchý :D
Tak, můžeme jít na to :)



Jak už jistě většina z vás ví, momentálně čtu Všechno mi řekni od Lisi Jackson. S Lisou mě pojí takový příběh. Jednou, když jsem šla do knihovny půjčit si knížky k povinné četbě (bylo to někdy v říjnu mám pocit), objevila jsem tak knihu Na prahu smrti právě od této autorky. Touto knihou si mě získala a tak jsem si hned musela půjčit další a to Nezvaného hosta, o které mluvila Rodaw v jednom ze svých videí. No a pak už tomu nešlo odolat a totálně jsem Lise propadla :D . Knihu Všechno mi řekni jsem dostala od kamarádky na vánoce a tím jsem se stala hrdou majitelkou první knihy od této úžasné spisovatelky.




Samozřejmě jsem neodolala a musela jsem se s vámi po horní fotografii podělit na instagramu a facebooku, že ano... Abych držela krok s dobou a tak... :D  




A jelikož taťka stihl dopoledne odstrojit stromeček a zbyli ještě nějaké penízky a kokynka, tak jsem je musela ukořistit dřív, než budou všechny pryč :D Teď je mám hezky schované a zítra nebo pozítří až bude cukr zapotřebí si je dám. 





Během čtení a brouzdání po instagramu jsem dopila kafíčko, které jsem si udělala na zahřátí, ale taky hlavně díky mé beznadějné závislosti :D Co se dá dělat.

Pak tu mám pár foteček z vlaku...








Úžasný strop ve vlaku... Jako stavařka se musím dívat kolem :D





Kapitola 8... už se to rozjíždí! 




Sváča na intru :P




A po napsání článku a sprše hurá na čtení! :D

Mějte se hezky, doufám, že se vám článek líbil. Určitě mi napište do komentářů co čtete a jak se vám tohle líbí... No a pokračování zase příště :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)