pondělí 25. ledna 2016

Úlovky z knihovny (1)



Zdravím :)

Dneska se hlásím ještě jednou (na to nejste zvyklí co? :D ).
Musím psát rychle, protože já chytrá jsem si zapomněla nabíječku na noťas doma. Jo, tomu se říká skleróza :D
No nic, vezmeme to rychle. Dneska jsem byla v knihovně a cestou na intr mě napadlo, že bych taky mohla něco nafotit a podělit se s vámi o to, co sem si to vlastně donesla :) tak jdeme na to, ať to stihneme.



Půjčila jsem si jen dvě knihy. Pro některé to může být málo, ale mě to stačí. Když budu chtít další, tak si zase zajdu. jednoduché :D Někomu by se nechtělo, ale tak, mám to po cestě na oběd a naví: Sportem ku zdraví! (a nebo trvalé invaliditě jak říká naše třídní :D )





Jak si můžete všimnout, Jednou z nich je Marťan od Andyho Weira. O téhle knize se v poslední době hodně mluvilo a slyšela sem na ni samou chválu, tak jsem zvědavá, co na ní řeknu já. 







A druhá, je Chyť mě od Lisi Gardner, kterou jsem si oblíbila a její kniha Neboj se byla úžasná! Tak jsem zvědavá, co řeknu na tuhle. 





A teď ještě jedna společná se zasněženou krajinou za oknem :) 





A jsme u konce,

Četli jste některou? Jak se líbila? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)