pátek 16. srpna 2013

Knižní řetězovka (3)

Zdravím vás. Prázdniny se pomalu blíží ke konci a tak musím využít času, který zatím ještě mám :D Rozhodla jsem se, že odpovím na dalších deset otázek do Knižní řetězovky.



***


21. Co musí kniha mít, aby jsi ji doporučila dále?
Musí se mi líbit děj, styl psaní autora a celkově celá kniha.


22. Oblíbený žánr?
Nejdřív fantasy a sci-fi, ale teď se mi začínají líbit i jiné žánry. Třeba nově detektivky, thrillery apod.


23. Žánr, který čteš nejméně, ale chtěla by si víc?
Tak teď se mi celkem zalíbili detektivky, takže asi ty detektivky a horory.


24. Nejinspirativnější kniha, kterou jsi tento rok četla?
Když se nad tím tak zamyslím, tak je to asi Chvíle před koncem. Nevím jistě, jestli mě inspirovala, ale tak nějak mě navedla k tomu, abych si víc vážila života, protože jak je v knize psáno. Nikdy nevíme, který den je náš poslední.


25. Oblíbená svačinka ke čtení?
Já u čtení vlastně moc nejím, ale když už mě honí mlsná, tak nejideálnější je asi lízátko, ale to není vždycky po ruce že :D 


26. Jak často vybíráš knihu podle obálky?
No, tak pokud knihu neznám, tak bych řekla, že skoro pořád :D I když jak je to rčení: Nesuď knihu podle obalu. Přece jen první dojem, a tím je obálka, je prostě důležitý.


27. Jak často souhlasíš s negativní knižní kritikou?Moc často ne. Já mám většinou jiný názor, protože mě se většinou všechny knihy líbí :D Ale najde se i pár výjimek. 


28. Co psaní negativních recenzí?
Já moc negativní recenze nepíšu. Jak už jsme říkala v předešlém bodu, většina knížek se mi líbí, ale najde se i sem tak nějaká taková, která prostě ohodnotit dobře nejde. Teda aspoň z mé strany.


29. Kdyby si mohla číst v dalším cizím jazyce, který by sis vybrala?Vzhledem k tomu, že to pořádně neumím ani v angličtině, tak bych asi nejdřív brala tu ajinu :D a pak třeba němčinu. 


30. Největší knižní výzva?
Tak tomuhle se budete určitě smát, ale moje největší knižní výzva je, abych za měsíc přečetla víc knih než tři :DD



Tak, další desítka otázek zodpovězená, takže další příště :)) Doufám, že jsem vás některými odpovědi aspoň trochu pobavila. Užívejte si zbytek prázdnin a ... mějte se ;)


Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)