středa 21. srpna 2013

TAG - Knižní obálka s živly

Tento TAG přeložila Mona s anglického The elements books tagy. Jde o to vybrat knihu, která má na obálce jednotlivé živly a barvy. Tento Tag se mi velmi zalíbil a tak jsem se rozhodla zapojit se do něj taky. Nebudu ale točit video a napíšu to jen jako článek. Na točení videí moc nejsem :D


***


BODY: 






Voda

Najdi knihu, která má na obálce vodu - Pár knížek s vodou jsem ve své knihovničce našla. Nakonec jsem vybrala druhý díl ze série Krásní mrtví - Arizona, kde jde vidět, že ta holka stojí v nějakém jezeře nebo rybníku.






Najdi knihu s modrou obálkou
 - Modrých knih mám opravdu hodně a bylo těžké vybrat jen jednu. 
Rozmýšlela jsem se a volba padla na Oběť, třetí díl série Smečka. Ta je totiž celá laděná do modra.






Oheň
Najdi knihu, která má na obálce oheň - Nejdřív jsem si ani nebyla jistá, jestli nějakou takovou knihu mám. Pak jsme si ale vzpomněla na druhý díl mé oblíbené série Křišťály moci - Hněv Pána ohně, kde je vidět jak drak chrlí oheň a už v samotném názvu je slovo oheň obsaženo ;)







Najdi knihu s červenou obálkou
 - Červených obálek mám taky víc, ale taková nejčervenější je asi 
Vražedná vzpoura. Celou sérii mám velmi ráda a chtěla jsem aspoň jeden díl k některé barvě přiřadit. Shodou okolností je zrovna tenhle díl můj nejoblíbenější z celé série :)







Země 
Najdi knihu, na jejíž obálce se vyskytuje něco týkající se země - Přiznám se, že s tímhle jsem měla trošku problémy. Nemám totiž žádnou knížku, kde by byli nějaké rostliny nebo něco podobného, tak jsem se rozhodla trošku improvizovat a vybrala jsem Vzporu, tedy druhý díl Smečky, která má na obálce něco, co by mohlo připomínat listy nějakého stromu nebo keře.




Najdi knihu se zelenou obálkou
 - Zelená se u mě v knihovničce taky nejde. Vybrala jsem takovou klasiku, kterou zná podle mě každý, i ten co nečte knihy. A to Narnie - Čarodějův synovec. Zatím nevlastním další díly, což je škoda, ale třeba to v budoucnu napravím ;)





Vzduch
 
Najdi knihu, která má na obálce vzduch - U tohoto bodu jsem taky dost přemýšlela a už jsem vážně myslela, že takovou knihu a ni nemám. Ale pak mi pohled padl na Monument 14 a bylo vybráno. Na obálce je tornádo nebo něco na ten způsob.



Najdi knihu s bílou obálkou - Jelikož mám jenom dvě knihy s bílou obálkou, rozhodování nebylo těžké. Víc bílá byla asi Jak mi pan Darcy zlomil srdce. Mám takový pocit, že tuhle knížku asi nikdy nedočtu :D




B
onus Najdi knihu, která má na obálce barvy: zelenou, modrou, bílou a červenou - Hledala jsem a našla jsem hned tři. Tenhle bod totiž splňují všechny díly z Inkoustové série, ale já vybrala ten poslední a to Inkoustovou SMRT.


...A jsme u konce. Doufám, že to pro vás bylo takové zpestření mezi těmi všemi recenzemi tady na blogu :D Kdyby jste chtěla, abych se zúčastnila nějakého dalšího TAGU, nebo tak něco, klidně pište sem nebo na facebook co bych měla napravit a tak, však to znáte ;) tak se mějte hezky a užívejte si posledních dnů prázdnin... ;)

Flexi


1 komentář:

  1. Jej to je dobrý tag 8D už dlho rozmýšlam že sa do takéhoto niečoho zapojím, idem preskúmať 8)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)