pondělí 27. ledna 2014

Posuď knihu podle obalu (7)

Ano. Vím, že dneska není neděle ale pondělí a tohle je nedělní meme, ale včera jsem se k tomu tak nějak nedostala. Doufám, že mi to odpustíte a že to nebude moc vadit :) Každopádně nechtěla jsem Vás ošidit o další hodnocení obálky a tak jsme se rozhodla to sepsat dnes.

Nedělní meme, které vytvořila Syki. Jde o to vybrat nějakou knihu (jakoukoli) a napsat názor nebo prostě nějaké hodnocení její obálky. Jelikož jsme právě včera dočetla třetí díl Nástrojů smrti a bylo to nezapomenutelní (více v recenzi), rozhodla jsme se proto vybrat čtvrtý díl této série. Tak jdeme na to :)



Název knihy: Nástroje smrti: Město padlých andělů
Autor: Cassandra Clareová
Datum vydání: 6. 2. 2014
Anotace: Válka skončila, Clary chodí s Jacem a snaží se stát dobrou lovkyní snů. Nic ale není
bez kazu. Simon má stále větší potíže, nemluvě o tom, že chodí se dvěma krásnými a nebezpečnými dívkami, které jedna o druhé nevědí. A na Clary s Jacem číhá jejich nejhorší noční můra...

Můj názor: Jelikož má celá série úžasné obálky, byl by zločin nezmínit alespoň jeden díl. Právě obálka čtvrtého dílu Nástrojů smrti se mi líbí asi nejvíc, i když u obálek této série je to s tou nejhezčí obálkou dost těžké. Na téhle se mi však strašně moc líbí ta tyrkysová. A taky ta socha anděla a celé je to takové lákavé a hezké a kouzelné. Každá obálka nějakým způsobem sedí k příběhu a až při čtení většinou poznáte, co přesně je na obálce vlastně zachyceno. Teda já to tak aspoň mám. Takže je těžké říct, jestli se obálka k ději hodí nebo ne, ale podle mě určitě jo :)


Co říkáte vy na obálky této série a kdyby jste měli vybrat jen JEDNU, která s celé série by to u Vás vyhrála?  


Flexi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepoužívejte možnost Anonymní. Špatně se v tom potom vyznám, díky :)